nedjelja, 17. siječnja 2021.

Instrukcije iz matematike i logike

Novo - instrukcije iz logike i matematike

Pozdrav svima, od današnjeg dana možete me kontaktirati na broj telefona 092/105-3952 ukoliko biste željeli proširiti svoje znanje logike. 

U ovom blogu sam se orijentirao isključivo na tradicionalnu logiku, a cijeli spektar moderne logike je ostao zanemaren - prevođenje na jezik iskazne logike te prevođenje na jezik predikatne logike, zatim provjera istinitosnih vrijednosti iskaza istinitosnom tablicom, metodom reductio ad absurdum, istinitosnim stablom te izgradnja deduktivnog sustava - ukratko, cjelokupno gradivo za srednju školu te fakultet. Nudim i mogućnost pripreme učenika za državnu maturu iz logike.

Zašto odabrati mene?

Trenutno radim u jednoj srednjoj školi, u kojoj predajem logiku te sam zbog toga detaljno upoznat s onime što učenik treba znati od gradiva.

Instrukcije iz matematike

Iako nisam matematičar po struci, matematika je prožeta logičkim zakonitostima, s kojima sam vrlo dobro upoznat. Uz to, imam i radno iskustvo i kao pomoćnik u nastavi pri čemu sam radio s djecom od 5. do 8. razreda osnovne škole, kojima sam dodatno pojašnjavao gradivo koje im nije bilo jasno. Zbog toga sam se upoznao i s nastavnim planom i programom matematike u osnovnoj školi.

Iz tog razloga instrukcije iz matematike nudim samo za djecu od 5. do 8. razreda. 

Gdje?

Najbolje kod Vas, ali moguće je i online, preko zoom-a ili skypea, iako je uvijek bolja opcija uživo. Živim u Zagrebu, tako da instrukcije uživo dajem samo na području Zagreba.

Kad?

Ovisno o mojem radnom vremenu - jedan tjedan radim ujutro, a jedan poslijepodne, možemo se naći i preko vikenda. Uvijek je dobro da me zovete barem nekoliko dana prije nego što Vam trebaju instrukcije, kako bih se mogao bolje organizirati i kako bismo se mogli što kvalitetnije dogovoriti oko gradiva koje trebate i vremena u kojem bismo se našli.

Cijena?

Usluge instrukcija iz logike i matematike nudim za 10€/h (75 kn/h), s time da je najbolje uzeti dva sata u komadu. Također, osim eura primam i kriptovalute.

 

 

 

Nema komentara:

Objavi komentar